Hallo Harry,

Er is een mogelijkheid om automatisch te laten updaten.
Lees deze instructie op deze site http://tvnunen.000webhostapp.com/libreoffice.html En als je gebruik wilt maken van de database dan vindt je ook hier de instructies.

Gebruik maken van database staat hier http://tvnunen.000webhostapp.com/index.html op regel 13.

Groeten en succes Theo

Op 20-3-2019 om 23:23 schreef harry.harmsen@gmail.com:
Pieter, zeer bedankt.
Ik installeer een nieuwe versie van LO altijd zelf, na die gedownload te
hebben.
Want via de softwarebronnen komt dat niet vanzelf, ondanks dat ik bij de
PPA's Libreoffice heb staan.
(ik stuur je deze mail naar je eigen adres, want dan komt de schermafdruk
van de PPA's in de bijlage mee)

Volgens mij kan ik de mappen 'gewoon' deleten, maar als dat niet lukt ga ik
het proberen zoals jij aangeeft.
Zal sowieso eens naar die mc kijken.

Groet,
Harry Harmsen