Hallo Roelof,

Wat ik altijd doe is de CSV bestand openen in Calc.
De eerste regel moet de namen bevatten van de velden van de tabel.

Selecteer alle data die je in een tabel in Base wilt zetten, en maak een kopie daarvan (Bewerken -
kopieren of Ctrl-C)
Ga nu naar Base en klik in het Base-venster op Tabellen om deze weer te geven.

Kies in het Base-venster Bewerken- Plakken.

U ziet nu het dialoogvenster "Tabel kopiƫren".
Geef de nieuwe tabel een naam en selecteer in ieder geval Optie Defenitie en gegevens en klik op
Volgende
in dialoogvester "Kolommen toepassen" selecteer je de kolommen di in de tabel moet komen
Druk op de knop Volgende
In de volgende dialoogvenster "Opmaaktype" kan je het type veld van de teimporteren velden
aanpassen.

als de veld type goed is ingesteld dan kan je de Knop Maken klikken. Nu worden de gegevens in een
tabel gezet.
/Rob