Hai Paul,
Antwoord vraag 1:
De ctrl toets. Dus als je "gewoon naar beneden trekt" MET de control-toets ingedrukt gebeuren er
geen onverwachte dingen
Antwoord vraag 2:
Druk eens op F1 (dat is heel standaard). Maar je kan ook in het menu Help kijken. Dan opent je
standaard internet-programma met daarin de helptekst.
Uiterst links-bovenin zit een zoekvak. Typ daar eens "automatisch invullen".... Dan verschijnt de
betreffende hulptekst. Daar leest je ook over de functie van de control-toets.