Hallo Roelof,

In deze link staat waar je naar zoekt.
Kijk op mijn website http://theo.bl.ee/
Mail merge staat bij Thunderbird regel 7 hoofdstuk 13
Even een opmerking Add-ons ophalen is even een probleem al Firefox als standaard browser staat ingesteld.

/Start Thunderbird/
/Ga naar Extra -> add ons verkrijgen -> rechts onder door alle add ons bladeren -> zoeken naar Lightning -> adres regel kopiëren -> Plak de regel in chrome -> add-ons downloaden.// //Thunderbird -> naar Extra Add-ons -> Extensies -> tandwieltje ->  Add-ons via bestand -> selecteer bestand -> nu installeren.//
//Daarna Thunderbird opnieuw opstarten.
Ik verwacht dat dit tijdelijk is??

/Voor briefhoofden adviseer ik om dit met LibreOffice base te doen, dat is voor mij de enige methode die ik ken. Kijk voor installatie van Java (nodig om base te kunnen draaien) http://theo.bl.ee/libreoffice.html En voor het maken van briefhoofden op regel 13 beschrijving Base hoofdstuk 6.
Csv bestanden maken staat onder hoofdstuk 8.
Er si ook een video tutorial (helaas het geluid kan beter).
Tip: je kunt vanuit het csv bestand een document in Calc aanmaken en deze inlezen in Base. Zie hiervoor de beschrijving Base. Dat wordt dan je basis waar je alle wijzigingen in gaat aanbrengen als dat nodig is.

Succes Roelof het zou moeten lukken en anders zie ik je weer terug.
Theo van Nunen

//