Dankjewel Kees,Dat werkt, maar: die opmaak komt terecht onder de categorie
      "valuta", wat zeer onlogisch is (om het achteraf terug te vinden).Bovendien blijft die opmaak
niet beschikbaar voor nieuwe
      werkbladen.(het is de bedoeling dat ik nadien met de ingevoerde afstanden kan
      rekenen)=Extra vraagje:liefst zou ik, zoals de categorie "valuta", graag een categorie
      "afstanden" toevoegen, met daaronder de diverse (metrische)
      afstanden: meter, centimeter, enz.ik wil dat graag niet in één maar in alle (toekomstig aan te
      maken) werkbladen ter beschikking hebben.Noch in de help-teksten noch de handleiding vind ik
daar iets over.Hubertus (Bert) Verdonck
Hildering 702290 Vorselaar0479993298
Op 21/04/2018 om 09:47 schreef Kees
      Kriek:
Hi Hubertus
Als je voor Cellen opmaken kiest kun je ook de Categorie
                'Gebruikergedefinieerd' kiezen.
Vul dan onderaan bij Opmaakcode in [$km] ###
Klik rechts op het vinkje om het op te slaan.
Als je dan in een cel deze opmaak kiest krijg je km als je een
          waarde invult.
Succes, Kees
Op 21 april 2018 om 08:01 schreef
          Hubertushubertus.verdonck@telenet.be:Beste
            Calc-gebruikersIk heb in de handleidingen gezocht naar een
            methode om een veld      aan te passen.Doel: zoals je een veld kan voorzien van
            het €-teken wil ik graag      getallen inveldenmet "km" (voor kilometer)
            aanduiden.Hoe ?Alvast dank voor de tipsBert--Hubertus (Bert)
            VerdonckHildering 702290 Vorselaar0479993298--Unsubscribe instructions: E-mail
tousers+unsubscribe@nl.libreoffice.orgPosting guidelines +
more:https://wiki.documentfoundation.org/NetiquetteList
archive:https://listarchives.libreoffice.org/nl/users/All messages sent to this list will be
publicly archived