Hai Harry, door schade en schande heb ik jouw probleem heel goed leren kennen. Bij mij doet het
zich voor als ik opnieuw installeer en in het bijzonder geloof ik wanneer ik met de bestanden in de
cloud-map bezig ga voordat die map synchroniseert.
Op het moment dat daarna de synchronisatie aan gaat komt er "conflicted copy-gezanik" over de
bestanden die veranderd zijn voort de synchronisatie aan ging. Ik geloof dat het zo zit. Bij mij.