Hallo Leo,

Ook mij was al opgevallen dat alle cellen links uitgelijnd stonden.

Het was mij nog niet opgevallen dat dit in het opmaakprofiel zat.

De oorzaak weet ik niet en jij waarschijnlijk ook niet.

Als oplossing werkt:

*       Selecteer alle cellen links boven in en klik met rechts en wijzig in Cellen opmaken de
Categorie Tekst in Getal of pas het Opmaakprofiel standaard aan door met rechts erop te klikken en
Aanpassen te kiezen en wijzig aldaar de Categorie Tekst in Getal.
*       Sla het bestand vervolgens op als *.csv in een map naar keuze en sluit het bestand.
*       Open Calc en selecteer het gemaakte *.csv-bestand.
*       Vink in het dialoogvenster Tekstimport dat nu opent de optie puntkomma uit (omdat ander cel
G6 niet juist wordt weergegeven).
*       Klik op OK en alle formules worden nu juist weergegeven.
*       Kopieer dit bestand in het oorspronkelijke bestand (nadat het opmaakprofiel Standaard is
aangepast)

Hopelijk is dit de oplossing voor het probleem.

Groetjes, Henk.