Beste medegebruikers,

Voor het maken van financiële overzichten van onze vereniging, zet ik cijfers en toelichtingen per
maand en per soort in aparte tabbladen van een spreadsheet.

In het rapportagegedeelte, worden die cijfers en toelichtingen weergegeven met behulp van het
maandnummer en de functies VLOOKUP en HLOOKUP. Hierdoor kunnen op ieder moment de cijfers en
toelichtingen van al afgesloten maanden zichtbaar worden gemaakt, door het wijzigen van het
maandnummer.

Dat werkt prima, maar het enige dat daaraan ontbreekt, is dat de opmaak van de cijfers en
toelichtingen, bij VLOOKUP en HLOOKUP niet in de rapportage wordt overgenomen.

Daarom wil ik graag weten waar ik een verzoek kan indienen om dit in één van de volgende updates
van het programma mogelijk te maken.

Met vriendelijke groeten,

Gerrit Snijder.