En ik liep er tegenaan dat het niet eens zo'n niemendalletje hoeft te zijn... Deze bug. Stel dat je allemaal addons in je profiel-map hebt zitten en sjablonen voor bestanden. Dan wil je dat profiel liever niet zomaar even vervangen.

In dat geval is het al beter als je alleen dat ene bestand vervangt (registrymodifications.xcu) wat ook goed werkt. Maar dan moet je al die addons en sjablonen wel weer "aansluiten". In mijn geval is het een nieuw standaard-sjabloon voor Writer. Ik ben uitgekeken op die geschreefde letter en daarom heb een standaard-sjabloon met een schreefloze letter gemaakt. Dat sjabloon stond er nog - ik had alleen het bestand registrymodifications.xcu vervangen. Maar ik moest het wel weer "standaard" maken.

Oh ja, en de instellingen voor de autocorrectie. Die waren ook verloren gegaan natuurlijk. Dat is niet zo heel erg. Ik heb het weer met de hand teruggezet.

Maar ik kan me makkelijk voorstellen dat het veel meer werk kan zijn...