Hai Freek,

Ik heb dit gevecht ook wel eens gevoerd. Ik heb het niet gewonnen. Ik ben nu aan het kijken in verband met jouw e-mail en het lijkt er niet beter op geworden te zijn.

Ik voeg een .ogg geluidsbestand in maar n.m.m. is er geen enkele manier om daar iets hoorbaars uit te krijgen. Als ik op het ingevoegde bestand (muzieknoot) rechtsklik is er onderin het contextmenu de term "interactie". Dat zou ik mooi vinden, als ik daar iets mee zou kunnen. Maar mij lukt het niet.

Ik kan geen manier vinden om het afspelen van geluid (en video-fragmentjes) te automatiseren in een presentatie. Ik heb natuurlijk in de help-functie gekeken. Maar ik kom niet verder. Ook met de libreoffice documentatie https://nextcloud.documentfoundation.org/s/4r4eXmkA5fsqqx4 kom ik niet verder.

Ik kan het echt niet vinden.