Ik gebruik LibreOffice Impress 7.1.5 op een paar versies van openSUSE
(Tumbleweed en Leap 15.3). Ik ben min of meer vanaf nul gestart en heb de
eerste dia leeg gemaakt en een aantal keer gekopieerd om er vervolgens in de
vier eerste dia's een afbeelding in te zetten. Daarna volgt een lege dia en
dan een lege dia waarin ik een video met de extensie .ogv (ogg theora/vorbis)
heb ingevoegd. Daarna nog wat dia's zoals vóór de dia met de video.

Bij afspelen van de presentatie, via F5 en een aantal keren een spatie om naar
de volgende dia te gaan, laat de dia met de video alleen het eerste beeld van
de video zien, maar de video met geluid wordt niet afgespeeld.

Vervolgens heb ik Impress opnieuw gestart en in de eerste dia, net als
hierboven, de twee tekstvelden verwijderd, zodat het weer een lege dia is.
Daarin heb ik hetzelfde .ogv bestand ingevoegd. Met F5 start ik de presentatie
en de video in die eerste dia wordt afgespeeld.

Iemand enig idee wat er aan de hand is en hoe ik dit probleem verder kan
analyseren en oplossen?

--
vr.gr.

Freek de Kruijf