hallo zowel jouw probleem als dat van "confrater" Koeleman zou ik oplossen via een beetje
tekstsmanipulatie en een lusje
het moet vrij eenvoudig zijn om het adres van de eerste cel die je wil samenvoegen ergens in een
cel te plaatsen en in de cel daarnaast het adres van de eerste cel van de tweede reeks Verder neem
ik aan dat je met samenvoegen samentellen bedoelt: in een derde cel zeg je dan =indirect(ades1-e
cel)+indirect(adres 2-e cel) als je echt wil samenvoegen wordt die + een & opmerking zo ziet het
eruit in Excel maar ik neem aan dat in LO de verschillen klein zijn
je moet er wel voor zorgen dat je bij het "ineenknutselen" van je adres ergens rekening houdt met
een volgnummr (in je "teller") anders kan je geen lusje bouwen
groetjes
julien