Harry schreef " Overigens, klikken op het icoontje 'Inspringing verkleinen'
werkt niet; bij
klikken daarop gebeurt er niks"

Inspringing verkleinen werkt alleen als er eerst ingesprongen is. Het
springt niet terug vóór de kantlijn.

Groet, Kees

Virusvrij.
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

Op wo 5 mei 2021 om 07:59 schreef Kees Kriek <kees538@gmail.com>:

Ter aanvulling.
Je kunt een lijstopmaakprofiel maken en koppelen aan een
alinea-opmaakprofiel.
Zodat, als je het alinea-opmaakprofiel kiest, je vanzelf de opmaak van het
gekoppelde lijstopmaakprofiel krijgt, zoals inspringing, opsommingsteken of
nummering.
Zie de handleiding voor Writer voor details over het werken met
opmaakprofielen.

Groetjes, Kees

 Virusvrij.
<#m_-3345013332346541150_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>