Beste Rene, wat als jou gemeente met de ophaal dienst wegens veranderingen
een ander ophaalsysteem maakt en niet elke b.v. 14 dagen maar er een loze
week tussen zet.
Bij ons werken we met een app van Omrin afval die geeft mij steeds een
rinkeltje wanneer ik welke bak ik aan de straat moet zetten
Mvg Kees
Vrede en alle goeds,
en vriendelijke groet, Kees Haremaker
[image: qrcode]
   eigen website

m:   0653 906756
e:    kees@haremaker.nl
e:    cjhharemaker@gmail.com
w.   www.haremaker.nl
Denk aan het milieu alvorens te printen / Before printing think of the
environment