Beste Hans

Ik heb het nog even getest en je moet de dollartekens juist weglaten.
Die zorgen ervoor dat de formule naar dezelfde cel blijft kijken als je een
kolom invoegt in het NAW bestand en dat is na het invoegen de verkeerde.
Als je de dollartekens weg laat dan wijzigt de verwijzing mee naar de
juiste cel na het invoegen.
Hopelijk lukt het je dan wel.

Met vriendelijke groet,
Kees