Hallo Theo,

Het is gelukt. Bedankt.

Jan

----- Original Message ----

From: Theo van Nunen

To: users@nl.libreoffice.org

Sent: Zat, 24 Mrt 2018 18:47

Subject: Re: [nl-users] etiketten met Writer

Hallo Jan,

Fijn dat het is gelukt. Ik ben me er van bewust dat het lastig is om via
deze video de bewerkingen uit te voeren.
Daarom heb ik een beschrijving toegevoegd waarin ook de oplossing van je
probleem staat vermeld onder 5.1 pagina 5 onderaan.
Ga naar http://www.theo.bl.ee/ regel 11 *"Beschrijving Base"* om het PDF
document op te halen.
Laat me weten of het is gelukt?

Succes Theo