Beste Mensen. Ik had graag eerder weer in deze groep willen deelnemen,maar
dat is tijdelijk niet mogelijk door het onverwachts overlijden van mijn
lieve vrouw.
Zij overleed op zaterdag 27-01-2018 en werd gecremeerd op 05-02-2018. Ik
woon nu alleen in een eengezinswoning,wat ik in mijn eentje niet kan
onderhouden.

De crematie-samenkomst werd geleid door de Korps-officier van het Leger des
Heils te Zoetermeer,want mijn vrouw was net als ik soldaat van dat korps.
In de kist droeg zij haar uniform en het hoedje lag symbolisch op de kist
bij de bloemen. Wij zongen haar keuze-liederen en bij 1 ervan daalde de
kist.

Ik heb mij daarom opgegeven om te verhuizen naar een Seniorenwoning met zorg
in mijn woonplaats Zoetermeer gezien mijn Medische ervaringen en mijn
leeftijd.
Het gaat echter wel een tijdje duren voordat er in dat Seniorencentrum een
appartement beschikbaar komt waarin ik mijn PC-activiteit voort kan zetten.

Daar wordt op gelet door mijn dochter en de Seniorenmakelaar van de
Woningcorporatie,maar ook door WMO en Palet Welzijn voor de maaltijden in de
Magnetron.
Komende week krijg ik ook de huishoudhulp toegewezen door WMO totdat ik naar
dat centrum kan verhuizen. U begrijpt dat dit niet zonder verdriet blijft.

In dit geval laat ik libre office tijdelijk met rust,want ik kan mij er nu
toch niet op concentreren door deze trieste ervaring. Mijn Singaporese vrouw
werd 76 jaar.
Wij herdachten in januari j.l.eerst nog dat wij 34 jaar geleden huwden in
Poole.GB voor de Civil Records. Zij was de vrouw van mijn keuze en dat blijf
zij ook.

Het leek mij correct om dit voorval alsnog bekend te maken. Ik beperk mij nu
alleen tot bekend maken aan hen die nog niets weten,maar mijn vrouw wel
kenden.
U weet nu dat het langer kan duren voordat ik weer in de groep kan
deelnemen. Ik dank u allen voor begrip in deze trieste omstandigheden. Mijn
verdriet blijft.

Ik groet u vriendelijk. Anton Doove.

---
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.