Ik blijf er bezwaar tegen hebben om een bepaalde toepassing op te tuigen
met mogelijkheden van "aanleunende" toepassingen. Ze worden loodzwaar en
gaan onverwachte fouten vertonen...
Dus een Tekstverwerker verwerkt tekst en is daarop ingericht. Het grootste
uitvoerformaat is A3, het kleinste A8 en alle romantische formaten uit de
Engels sprekende wereld...
Grotere formaten dan A3 passen in Draw en die toepassing is er op ingericht
om dat met afdrukken te verwerken.
Als je nu een ODT in Draw importeert en vandaar afdrukt blijf je binnen je
pakket met vertrouwde software. Dat lijkt niet op het importeren naar Adobe
(of iets anders) want de afhandeling daar ligt op het niveau van MicroSof.

Dick Stomp

Op 27 september 2016 06:37 schreef pieter kristensen <