Beste Dick. Eerst dank ik je vriendelijk voor die link. Het is echter wel jammer, dat er geen PDF
van is te downloaden.
Een PDF is makkelijker om uit te printen en naast mij neer te leggen om beter te kunnen volgen. Dat
kan nu dus niet.

Ik ben nu genoodzaakt om van die pagina een kleiner scherm te maken en hetzelfde te doen met
writer. 2 schermen naast elkaar.
Dat vind ik niet echt handig werken, vanwege kleinere tekst dat niet best leesbaar is bij staar op
mijn ogen.

Van de oog arts vernam ik al dat het voor mij langer gaat duren voordat de staar erger gaat worden.
Totdat het zover is, zal voorlopig alleen kunnen turen naar de kleine letters op kleine schermen
naast elkaar. Het is niet anders.

Hooguit kan ik die te kleine tekst kopieƫren  en in een lege Word- pagina plakken, waarna ik die
tekst in Word wel kan vergroten.
Uiteraard is dit extra werk voordat ik toe kan komen aan het maken van de gewenste visite
-kaartjes. Dat is niet echt handig.

Helaas kan ik je dit maar beter bekend maken uit eigen ervaring met momenteel wel natte ogen,
terwijl ik toch graag die kaartjes
wil maken en uitdelen aan mijn relaties. Het bespaart mij kosten, want dat soort papier had ik al
eens eerder gekocht.

Nu wil ik die kaartjes graag vandaag maken om uit te printen, maar helaas zie ik de instructies
niet in PDF-vorm.
Ik kan het helaas niet gebruiken, wegens gedeeltelijk te kleine tekst. Dat is jammer, maar dat kun
jij ook niet helpen.

Omdat ook de andere teamleden geen rekening kunnen houden met oog-problemen van gebruikers, zoek ik
zelf wel andere opties.
Ik neem dat niemand van het team kwalijk, want ik begrijp wel dat het niet anders kan. Ik vraag dus
niet om andere opties.

Toch dank ik jou voor de link en de tekst op die pagina van het team. Ik ga dus verder op zoek en
niet alleen bij Libre Office.
Vriendelijke groeten van Anton Doove.

Verzonden vanuit Mail voor Windows 10

---
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.