Vraagje aan de GUI / menu vertalers: Is het mogelijk een export te maken van dingen die sinds
versie 5.1 gewijzigd zijn? Zo kan er misschien een reference sheet gemaakt worden wat overstappen
op 5.2 wat makkelijker maakt...
In de release notes zijn de wijzigingen in de menu's niet opgenomen toch?

/Rob