Cor,

Ik zal dit aan een jonge medewerker van een van mijn klanten vragen. Die vindt het leuk om bugs te melden en bovendien lopen ze daar ook tegen dit probleem op (ik ken een aantal documenten daar met optellingen in tabellen), al zal dat nog niet gemerkt zijn, omdat de belangrijkste gebruikers daar een dag na de update van ubuntu en ook libre office met vakantie zijn gegaan .

Groet,
Joop