Helemaal naar beneden scrollen in deze mail. Daar staatUnsubscribe instructions: E-mail
tousers+unsubscribe@nl.libreoffice.orgHet staat onder iedere mail van deze lijst. Meestal is het
aan dat adres.
    Versturen en klaar.Dus: een lege email sturen aan dit
adresusers+unsubscribe@nl.libreoffice.orgStuur de email wel vanuit de account
      waar ook de mailtjes van deze lijst op komen.succes.
Ik wil helemaal geen mail meer ontvangen van a dit gedoe
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen
GEEN MAIL VAN GEBRUIKERS ONTVANGEN VAN LIBREOFFICE

HELP

GR. THEA GERRILTSE