VS Internationaal is sowieso normaal in Nederland. Ook op je Mac en je Windows machine. Vroeger was er het Nederlandse toetsenbord, dat kan je ook installeren op je computer, maar niemand gebruikt dat. Daar staat een "lange ij" op enzo.
VS interntionaal is nu eigenlijk het "Nederlandse toetsenbord" geworden.
Maar ben ik hier 60 km. vandaan in Antwerpen, dan kan ik niet meer blind typen. Daar hebben ze het azerty toetsenbord. Voor mij is dat op z'n zachts gezegd "wennen".