Dag Pieter,
Het .iso bestand van Ubuntu-16.04 LTS heb ik gedownload van www.ubuntu-nl.org. De installatie daarvan geeft LibreOffice - 5.1.2.2. Deze gaf in eerste instantie slechte weergave van icoontjes. Dan heb ik LibreOffice verwijderd en opnieuw geïnstalleerd van uit "Ubuntu software" en nu staan de icoontjes goed.

Maar de lettertjes van het menu :

Bestand-Bewerken-Beeld-Invoegen-Opmaak-Opmaakprofielen-Tabel-Extra-Venster-Help

zijn voor mij veel te klein. Mijn vraag is daarom: is het mogelijk deze groter in te stellen? Vriendelijke groet, Willem