Dag Pierre

Echt van harte bedankt!

----- Oorspronkelijk bericht -----
Van: "Pierre François" <pf@romanliturgy.org>
Aan: users@nl.libreoffice.org
Verzonden: Vrijdag 12 februari 2016 16:52:06
Onderwerp: Re: [nl-users] about:sessionrestore

Dag Paul

U bent inderdaad op de verkeerde plaats. Het forum hier gaat over
gebruikers van Libreoffice, het programma om "tekst op te maken", en
niet over Firefox, het programma om te "surfen op het Internet".

Omdat het sneller gaat te antwoorden dan u door te verwijzen naar
http://www.mozbrowser.nl/forum/ ;-) , geef ik u meteen het antwoord: wat
u ook kiest: "herstellen" of "nieuwe sessie", geen van beide keuze kan u
enig kwaad berokkenen. Probeert u maar eerst "herstellen". Als dat niet
lukt, kiest u maar voor de andere optie.

Met vriendelijke groeten.

Pierre François