Hallo tipgevers,Ik ben vandaag een stukje verder.Als ik de cellen opmaak uit Calq kopieer naar de
Wordpress bericht
      in tabblad "Visueel" en daarna naar tabblat "Tekst" dan zie ik het
      commando in de eerste regeltable border="0", dit heb ik
      verander intable border="1".Ik zie dan in het Visueel tabblad:Op website zie je dan
bovenliggende celrand "zwart"en de
      linkerkant van de celrand ook "zwartDit is al wat beter voor mij, dus ik ga nog verder zoeken
in CSS
      archief om de onderkant en de rechterkant van de celranden