Als jij het plaatje niet kan zien, dan is dat vreemd!
Gebruiker Ad Rienks kreeg het in volle glorie!
Wat is hier aan de hand?
Mijn link naar Dropbox is een "volle link" naar odt en de included picture.
Het lijkt me zinvol je eigen installatie van LO kritisch te bekijken.
Probeer zelf eens een ODT een plaatje te geven (PNG JPG) en dat zelf te
bekijken.
Medelezers een idee?