Kijk ook even in https://www.youtube.com/watch?v=PeBqYT_QPOA&list=PLOop8UHIXALXAIjsE8JPc4v0zdeU9XKWB&index=2
op 3 min 23 seconden.
Hier staat de afspeellijst https://www.youtube.com/playlist?list=PLOop8UHIXALXAIjsE8JPc4v0zdeU9XKWB
Succes Theo

Op 6-11-2015 om 20:59 schreef Dick Stomp:
Theo,
Je aanwijzing Writer>F4>bron kiezen>query selecteren ben ik aan het testen.
Loopt nog niet lekker...
Dick

Op 1 november 2015 11:30 schreef Theo van Nunen <tvnunen@tele2.nl>:

Dick bedoel je de toets F4 daar ga je vanuit.
In Writer  met F4 naar de gevensbronnen en kun je de Query openen, ->
alles selecteren -> links boven in de tabel klikken -> vergeet niet te
klikken op de _knop om naar het einde van de tabel_ te gaan anders kan het
bij een lange lijst gebeuren dat je een deel mist ->  klik op de knop
gegevens overzetten en het staat in writer.
Hetzelfde kan ook in Calc.
Er staat bv 41 records onder in terwijl het er 400 zijn. Let hier vooral
op daar ben eerder tegen aan gelopen.
Succes Theo