Kees,

Dat is precies waar ik naar op zoek ben (zie mijn vraag van een 8-tal
dagen eerder)
Wat ik wil doen is nogal groot en uitgebreid : meerdere tabbladen met
basis-gegevens voor meerdere keuzelijsten in één tabblad.
Waarschijnlijk is voor mijn doel Base meer aangewezen, maar daar heb ik
nog minder kaas van gegeten... (zie ook mijn eerdere mails + commentaar
over handleiding Base)
En dus wou ik eerst in Calc al op bescheidenere wijze en al doende leren...

Willem heeft me al een bestandje doorgestuurd maar ik kon het nog niet
bekijken.
Ik probeer dit een dezer dagen te doen.

Ik kijk uit naar alle nuttige info

Bert