Hierbij een mogelijkheid om de ongewenste W7 Bibliotheken te verwijderen.
Alleen doen *na* het maken van een backup van je Register *en *als het
Register min of meer vertrouwd terrein voor je is.

http://www.techrepublic.com/blog/windows-and-office/remove-libraries-from-windows-explorer-in-windows-7/

Ik ben het eens met het feit dat het ondingen zijn.

Groet,  Hans van der Leeuw

Halo, ik ben echt nieuweling in LO laar inzake "MS bedenksels" : ik ben
zelf recent overgeschakeld van XP naar windows 7 en snap tot op heden ook
het voordeel van die bibliotheken niet. Ik gebruik ,wat ik tot nu toe
altijf gebruikt heb : een duidelijke boomstructuur voor mijn files en dat
werkt prima
julien

-----Oorspronkelijk bericht----- From: Nico Koolsbergen