  Beste Jan Koll.  Ik dank je vriendelijk voor je tip welke prima werkt.  Ik heb jouw tip op een
budged-tabel kunnen toepassen en verstuurde het naar mijn dochter wat zij toont aan de
seniorenmakelaar van de woningcorporatie.
  Dit topic past niet in deze groep,dus ik ga er niet mee verder. Ik groet je vriendelijk.  Anton
Doove.