  Beste Hans. Wees gerust,want ik heb die Fresh-versie niet genomen,omdat ik niet weet wat ik ermee
kan.  Wel heb ik de versie 4.3.4.gedownload en geïnstalleerd,welke gewoon werkt zoals ik heb
ondervonden.
  Ook kan je er gerust op zijn dat ik absoluut geen experimenten wil uitvoeren met die Fresh-versie
en ik weet ook helemaal niet of ik er ooit aan toe kom. Op maandag a.s.hoop ik 75 jaar te mogen
worden,dus denk ik dat die Fresh voor mij zinloos is.

  Voorlopig heb ik genoeg andere dingen te regelen,dus die Fresh zal ik absoluut niet downloaden.
Wel weet ik nu dus dat het is voor wat jij mij mailde en ik zie niets in risico`s,waarvan ik niet
weet hoe dat uitpakt. Daartoe mis ik inderdaad de ervaring.
  Zo lang ik nog leef,blijf ik mooi de gewone updates gebruiken en dat vind ik meer dan genoeg.
Daarom is het voor mij ook zinloos om te vragen welke eventuele technische “hoogstandjes” er in die
Fresh zitten ,want ik doe er toch niets mee.

  Ik wil op mijn oude dag nog best wel wat bij-leren,maar van dit allernieuwste zal ik graag
afblijven. Die 4.3.4. is voor mij wel genoeg. Na maandag a.s. kom ik mogelijk wel met nieuwe vragen
over wat ik ervaar met 4.3.4.die ook nieuwe opties zal hebben.
  Je info is voor mij wel genoeg,waartoe ik je vriendelijk dank en groet.  Anton Doove.