Open het samengevoegde document eens en kijk bij Opmaak wat daarbij Pagina bij paginainstelling staat, tweede tabblad. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat Writer uit zichzelf door het invoegen van mail-merg/samenvoeg-velden van pagianaformaat verandert want dat heeft mijns inziens niets met elkaar te maken. Bekijk ook de pagina-instelling van het Writer-moederdocument nog even voor de zekerheid.

Jan