Ik ben bang dat ik iets heel moeilijks ga vragen. Maar als het lukt win ik dagen tijd. Een heel groot Writer-bestand telt meer dan 70 hoofdstukken waarvan de meeste met noten aan het eind van ieder hoofdstuk. Geen voetnoten, wel zijn ze apart opgemaakt. De normale tekst is 'Standaard', de noten zijn 'Paragraph Style'. Ik wil een trefwoordenregister maken en weet hoe dat moet: aanmaken van een alfabetische index en daarna Items invoegen, waarna Writer zo aardig is ieder woord automatisch met de bijbehorende paginanummers in het register te zetten. Nu komt de moeilijke vraag. Is het mogelijk de noten van de index uit te sluiten? Zodat wel de woorden worden gecheckt en opgenomen die in de standaardtekst staan maar dezelfde woorden in de noten worden overgeslagen? Iets met paginaopmaakprofielen denk ik maar hoe dat zou moeten is me niet duidelijk. Ik heb van alles geprobeerd maar steeds weer worden de noten meegenomen.
Hulp is bijzonder welkom!
Nico

Always forgive your enemies; nothing annoys them so much.
    Oscar Wilde