Jan Koll,

Op vrijdag 27 juni 2014, om 19:50 uur, schreef u met als onderwerp "[nl-users] Paginanummering
Writer".

Je hebt het helemaal door.  Ik wil niet zien 1 van 24  maar 1 van 20
etc.  Die eerste pagina's horen niet bij wat ik genummerd wil hebben.
Waar ik de eerste koptekst heb staan staat nu dus 1 van 24 en op de
laatste pagina staat nu dus 20 van 24 en ik wil dat 20 van 20 hebben.
Ik ga de optie van Cor nog proberen en hoop dat dit het is.
Voor dit probleem gebruik ik het volgende truukje.

Totaal aantal pagina's vervangen door aantal pagina's binnen een deel
van het document.

1. Ga naar de laatste pagina van het hoofdstuk en voeg een bladwijzer
   toe.
   Invoegen - Bladwijzer
   Maak een bladwijzer met (bijvoorbeeld) de volgende naam
   Bladwijzer_laatste_pagina en klik op Oke

2. Op de plaats waar je het aangepaste toaal aantal pagina's wilt
   tonen (kop of voettekst) doe je het volgende.
   Invoegen - Velden - Overige
   Kies bij kruisverwijzing de aangemaakte Bladwijzer_laatste_pagina
   en klik ter bevestiging op Invoegen

En klaar is Jan.

Hoopt dat dit de oplossing is voor het omschreven probleem.

Met vriendelijke groeten,

Piet Jan Koeleman.

--
Elektrotechniek, een vak met spanning.