Dag Cor,

heb even de tijd genomen om je te antwoorden.
in de tussentijd heb ik even een paar dagen niet naar de laatste versie (de
zoveelste) van mijn presentatie gekeken.
Vreemd is dat wederom een aantal plaatjes niet op de dia's staan.
Maar het lijkt erop alsof die langzamerhand sommige weer wel accepteert.
Het maakt me alleen onzeker als ik straks die presentatie moet houden en
sommige slides zijn leeg.
Ze zijn zowel gecopy/paste uit een afbeelding-bestand op mijn laptop als
copy paste vanaf een andere dia, als ook via invoegen/dia.
Weet niet wat je bedoelt met: 4 plaatjes, 40 ....?
Vreemd is ook dat als ik de diasorteerder gebruik sommige afbeeldingen
vervormd weergegeven worden.
Met teksten heb ik het probleem niet.
De versie die ik heb is de allerlaatste, denk ik (want ik heb libre office
4 weken geleden gedownload). Waar kan ik dat vinden?

groet
Eric