Ja, inderdaad dat werkt.
En dat lijkt dan inderdaad weer heel veel op de oude versie van MS-Office. Daar moest je dat ook voor ieder nieuwe werkblad opnieuw doen.
Daarvoor bedankt.
Ik had alleen gehoopt dat er een truc zou zijn om dit gewoon automatisch te laten zijn voor alle werkbladen, zoals, ik durf het bijna niet te zeggen ;-), in de nieuwere versies MS-Office...
Hoe dan ook, zo werkt het ook.
Bedankt.
Groet,

Wim Kreuger, versie 4.2.2.1