Het gebruik van Windows 8.1 verlangt een wat andere benadering dan bij de vorige versies gebruikelijk was. Ik werk nog vrijwel uitsluitend via het bureaublad en heb e.e.a. zo ingesteld dat de pc opent hierin opent.
Ook hen ik alle apps vervangen door de echte programma's.
Hoe ik e.e.a. gedaan heb kunt u lezen op mijn website onder Windows en dan Windows 8. Om een programma - zoals bijvoorbeeld LibreOffice - te installeren, kunt het beste een programma installeren via downloaden vanaf IE (of een andere browser) op het bureaublad. Ook dat vind u op mijn website. Mijn website vind u op krogtwil.nl met het gebruikelijke www. ervoor.
IK heb op deze wijze geen enkel probleem ondervonden.
Heeft u nog vragen, dan verneem ik dat graag via een directe e-mail, bereikbaar vanaf mijn site.

Wil van der Krogt

-----Oorspronkelijk bericht----- From: Theo van Nunen