Hallo Michiel,

Groeten, André

Op 06-12-13 11:41 schreef Michiel van Dam:
unsubscribe!
ik heb al 6 keer aangegeven dat ik geen e-mails van libreoffice wens
te ontvangen, maar m'n mailbox stroomt maar vol!

Op 06-12-13 heeft Theo van Nunen<tvnunen@tele2.nl> het volgende geschreven:
Beste lezers,
Mogelijk heb ik de oplossing.
Met de volgende stappen

  1. LibreOffice verwijderd met Revo Uninstaller (verwijderd beter dan
     Windows).
     Maar verwijderd nog niet alles.
  2. In de "verborgen map" Gebruiker naam -> AppData -> Roaming, map LO
     map verwijderd.
  3. In C -> Program Files(x86) -> achtergebleven LO verwijderd.
  4. Met Ccleaner alles opschonen.
  5. Met Eusing free registery cleaner, register verder opschonen.
     Ccleaner haalt ook niet alles weg.
  6. LO opnieuw geïnstalleerd.

LO verwijderen met software verwijderen is niet alles verwijderen. Daar
is ook niets op tegen omdat persoonlijke instellingen van werkbalken
blijven bestaan.
En nu heb ik weer een schone installatie naar mijn idee.

Ik zie nu (voorlopig) geen problemen meer en is snel met opslaan 3.5
seconden.
En zonder aan de plaatjes te wijzigen.

Opmerking: Verborgen mappen zichtbaar maken doe je onder "map en zoek
opties".

Groeten en dank aan allen die mee gezocht hebben aan de oplossing.
Theo