Op zich is dit een bruikbaar advies maar.... als er meer pagina's dan 4 zijn wordt het wat lastig omdat je dan niet 'alles achter elkaar kunt zetten' om een boekje te krijgen. Daarvoor zijn z.g. pagina-opmaak programma's geschikter. Veel professionals gebruiken daarvoor QuarkXPerss. Dat is met de prijs van EUR 1.400,00 veel te duur voor privé-gebruik. Gelukkig is er een gratis, krachtig open source alternatief: Scribus <http://wiki.scribus.net/canvas/Hoofdpagina>. De link verwijst naar de NL-verise van Scribus. Scribus is beschikbaar voor een hele reeks besturingssystemen waaronder uiteraard Linux in diverse verschijningsvormen en Windows. Ook is er behoorlijk wat gebruiksinformatie beschikbaar. Ik gebruik Scribus al vele jaren als alternatief voor QuarkXperss, Microsoft's Publisher etc.

Meer weten?  Kijk ook even op deze internet pagina's:
http://wiki.scribus.net/canvas/Hoofdpagina, vooral de uitlegpagina's wat naar onderen en in het bijzonder deze:
http://wiki.scribus.net/canvas/Scribus_voor_OpenOffice.org_gebruikers
Ook hier is er wat over geschreven: http://www.seniorweb.nl/webcontact/forum/default.aspx?g=posts&m=141443#post141443 en dan met name over de volgorde van de bladzijden, want hier gaat het weliswaar over Publisher, maar voor de paginavolgorde maakt dat niets uit.

Succes,

Jan