Hoi Johan,

Waarom maak je in /home geen mapje Templates met toegang voor alle
gebruikers (zie het chmod commando)? Dan hoef je de sjablonen maar op een
plaats te onderhouden. Je hoeft er dan alleen maar voor te zorgen dat
iedereen deze map als standaard bij de opties Paden/Sjablonen.

met vriendelijke groet,
bijk

Op 23 oktober 2013 15:33 schreef Johan Vermeulen <jvermeulen@cawdekempen.be>
: