Versie 4.1.2.3, gisteren geïnstalleerd.

Je zou misschien eens alle formaten moeten uittesten in Draw, misschien zijn er verschillen te noteren. TIFF zou het beste resultaat moeten geven, maar ik denk dat dit fomaat veel geheugen gaat slikken. Ik heb testen gedaan met WMF naar JPG en omgekeerd, en daar vallen geen delen weg, en de kwaliteit is ok. Misschien eens buiten LO testen doen met bestanden in één of andere fotoprogramma om te zien of daar ook delen wegvallen.
Ik ben erg te spreken over Faststone PhotoViewer of Gimp.
De oorzaak ligt misschien aan de bron.

mvg

Michel.