Beste Kees Kriek,

Ik heb je aanwijzingen gevolgd, echter zonder resultaat in versie 4.1.1.2.
Wellicht gebruik jij een voorgaande versie?

Met dank,

Paul

-----Oorspronkelijk bericht----- From: Kees Kriek
Sent: Sunday, October 13, 2013 12:15 PM
To: users@nl.libreoffice.org
Subject: Re: [nl-users] Hyperlink in Calc

Beste Paul

Ik heb het zelf even uitgeprobeerd en het werkt wel.
Eerst geef je de cel waar je naar wilt verwijzing een naam.
Dat ga je naar de cel waar de hyperlink moet komen en open je het
dialoogscherm hyperlink. Klik op het pictogram achter 'doel' en kies het
bereiknaam die je heb aangemaakt.
Geef bij verdere instellingen een naam aan de cel waar de hyerlink staat en
dan zou het moeten werken.

Nogmaals succes,
Kees