Hi,

Voor het geval het jullie interesseert: Ik kan geen verschil ontdekken.
Maar beiden eindigen met de bovenste helft van waar duidelijk "Woord
vooraf" heeft moeten staan.

Ik draai van een live Knoppix DVD.

Nieuwenhuizen

Nieuwenhuizen
2013-mm-dd  T  CET

**********************************
*  Prof. Ir.J.K.Nieuwenhuizen  *
*              5624KZ8               *
*       jknwhz@gmail.com        *
*  Phone [{+31|0}40]2442226  *
*   GSM  {+31|0}629918455   *
***********************************

2013/9/24 pieter kristensen <pieterkristensen@gmail.com>

Dank je voor je reactie,

Maar dat is niet precies wat ik bedoel. Helemaal links in de afbeeldingen
zie je bijvoorbeeld een "afscheurstrook".  Die maakt LO van TDF niet
gekleurd terwijl de LO van het systeem (Kubuntu Saucy 32 bits) deze strook
heel fraai kleurt. In de "toolbar" zitten ook "gaten" waarin het lettertype
en de alineastijl enzo staan. De "toolbar" sluit heel netjes om die "gaten"
als je kijkt naar LO van het systeem maar LO van TDF doet het niet zo mooi.

Ik gebruik "oxygen-gtk" als "widget thema". Daar zit het 'm volgens mij
in. Op één of andere manier is dat mooier als ik dat van mijn distributie
gebruik. Dus misschien is het zo dat ik één of andere libary kan wissen in
de /opt-map van LO en dat dan de versie van het systeem aan het werk gaat,
die het beter doet.
Maar stel je voor dat ze dat bij Kubuntu beter voor elkaar hebben, dan
zouden ze dat toch moeten inbrengen bij TDF? Dan kon iedereen er plezier
van hebben.

Dit hoofdstuk gaat een beetje boven mijn pet maar ik las dat LO "naar gtk
geport" is. Of gaat worden. Misschien zal LO vanzelf perfect samenwerken
met het oxygen-gtk thema als dit werk af is?