Beste,intussen heb ik al een deel van dit hoofdstuk van de handleding
    gelezen.Een vraagje : p 14 - opmaakprofielen verwijderen.Is mogelijk indien een (gebruikers-)
profiel nog niet gebruikt werd
    in het geopende document.Maar wat als men een verwijderd dat in een ander document gebruikt
    werd =blijft de opmaak van dat andere document dan nog intact ?BertLeo Moons schreef op
22/09/2013 01:19:
Beste Bert,Op 21-09-13 22:42, Hubertus Verdonck