Hallo Anton,
Ik woon ook in Zoetermeer en kan je misschien ook wel helpen.
Kijk ook maar even op mijn website senconp.nl met de bekende www. ervoor
Stuur mij eventueel rechtstreeks een mail naar krogtwil@hotmail.com

Groet,

Wil van der Krogt

-----Oorspronkelijk bericht----- From: Anton Doove
Sent: Monday, July 29, 2013 10:39 PM
To: users@nl.libreoffice.org
Subject: Re: [nl-users] Ruimte-gebrek voor update L.O.

*Beste Erik.* Ik woon in Zoetermeer. Het is een symphatiek gebaar,maar
ik dien toch te wachten totdat mijn dochter terug is en tijd heeft om
met mijn PC bezig te zijn,want zelf mis ik die technische kennis voor
dit soort herstel en overleg met haar wat het beste is. Dat zal
vermoedelijk wel volgende week worden,wat ik niet erg vind. Geduld is
een schone zaak.
Ik heb geen ruimte meer om je aanbod plaats te geven en het is niet
nodig,maar het gaat alleen om herstel of vervanging waar mijn dochter
voor zou zorgen,dus hulp is er al.
Dat ruimte-gebrek op de PC *wordt* dus wel *opgelost*,maar ondertussen
kan ik dus geen update van LO e.a.programma`s downloaden. Daarna heb ik
een planmatige aanpak
Pas als herstel heeft plaatsgevonden kan ik die update wel
downloaden,maar dat gaat wel een tijdje duren. Zodra ik meer weet van
mijn dochter,laat ik het weten.

Vriendelijke groeten van /*Anton Doove.*/