[nl-users] Impress Presentatie niet te uploaden bij Slideboom.com
      2580 - Hans Nieuwenhuizen <jknwhz@gmail.com>

Mijn geheugen gaat wel wat achteruit. Ik herinner me hier niets van en ik
weet niet wat Sideboom.com mag zijn.
Bovendien ben ik zeer spaarzaam met mijn voornaam, maar het emailadres
klopt wel. Kan iemand mij weer in het zadel helpen?

Vreemd h\`e.

2013-04-19T19:07 UTC