René,

Kan het zijn dat de inhoud van die keuzevelden in één of meer aparte document(en), b.v een spreadsheet (Excel) of een database (Access) of één of meer andere Worddocument(en) staan bij de maker? Als dat het geval is kun jij er niets mee omdat er informatie ontbreekt.

Ik heb dit in het verleden veel gebruikt: koppelingen in een Worddocument naar b.v Excel-tabellen maar dan werkt de zaak alleen als ook het Excel document beschikbaar is....

Jan

.