Beste Anton,

Ik las in een ander bericht van jou, dat je nog geen antwoord hebt op onderstaande mail. Dit komt waarschijnlijk omdat de vraag niet slaat op LibreOffice (maar op rechtenvrije muziek) en dat het antwoord op jouw vraag vrij gemakkelijk via verschillende zoekmachines te beantwoorden is, bijvoorbeeld via [1].

[1] http://lmgtfy.com/?q=rechtenvrije+muziek+downloaden

Groeten, André