Ha Cor,

Nee, niet zenuwachtig. Daarvoor zit ik er inmiddels wat te ver vanaf.

Uiteindelijk toch iets gevonden door na het zoeken op de tekst met ^a een blauw veld gezien waar het frame was en met de rechtermuisklik het kunnen verplaatsen en vervolgens verwijderen.

Ik ben bezig met het omzetten van teksten naar ePub-formaat. Het meeste gaat goed, maar enkele instellingen gooien roet in het eten. Soms werkt de inhoudsopgave wel, soms niet. Nergens kan ik vinden wat de instellingen moeten zijn, dus trial and error.

Bedankt voor het meedenken, ik moet de navigator toch eens wat beter leren kennen ;-)
Groet
Ivo